20 dec. 2009

Nu sint un inger

Trebuie sa iti marturisesc un lucru...stii,nu sint un inger sau... cine stie poate ca a fi inger nu e atit de greu...nu stiu...e greu de spus.
Dar nu sint nici un mic diavol pentru ca nu sint atit de rea.Recunosc ca am tradat,am mintit nu o data in viata mea am si birfit cind nu ar fi trebuit sa fac acest lucru dar si altii au facut acest lucru.
Spune-mi te rog ce sau cine sint eu?Pentru tine ce sint?Nu ma intereseaza cum ma privesc alte
persoane,nimeni nu are dreptul sa ma judece doar parerea ta ma intereseaza.
Nu mai vreau sa imi spui ca sint un om bun,tu crezi in mine mai mult decit o pot face chiar si eu...nu vreau sa imi spui ca ma intelegi,nu vreau sa ai incredere in mine,nu vreau sa spui ca
esti alaturi de mine...nu imi poti citii gindurile ca sa stii ce simt uneori asa ca doar taci si doar...asculta-ma daca vreau sa vorbesc.
Am momente cind vreau sa fiu rea cu alte persoane...chiar si cu tine...chiar daca nu iti spun acest lucru...si pe urma regret si pling in sinea mea...si iti cer iertare fara ca tu sa stii asta.
Iarta-ma te rog pentru ca am gresit...in gindurile mele...fata de tine...e singurul pacat pe care il am...ti-l marturisesc...stiu ca voi primii iertarea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu