12 feb. 2010

Cumpar timp

Cumpar timp...pentru toate momentele in care nu am reusit ceea ce mi-am propus,pentru toate noptiile in care ai promis ca vei fii linga mine,pentru lacrimile pe care le-am varsat in intunecimea camerei mele care era singurul martor al suferintelor mele.
Pentru cartea de pe noptiera deschisa de prea multa vreme la aceeasi pagina.Pentru a sta, pur si simplu cu o cafea n fata,gindindu-ma ca nu am de facut decit...sa nu fac nimic.Pentru toate intrebarile care au incoltit in mine,m-au obsedat si m-au facut sa caut in zadar raspunsuri.Pentru toate acele clipe in care imi dadeam seama ca oricit mi-as dorii de mult,nu imi apartii cu toate ca tu ma minti atit de frumos.
Pentru toate pasiunile pe care nu le-am descoperit.Pe unele dintre ele chiar din lipsa de timp,si drept urmare,dedicatie.
Pentru toate dorintele care zac in mine fara sa am curajul sa le las sa iasa la suprafata.
Pentru a ma sui in masina si a pleca departe intr-o directie necunoscuta.
Are cineva timp de vinzare?
Daca nu,atunci ma voi pune sa imi crosetez propiul meu timp...si il voi face exact asa cum imi doresc eu sa fie:plin de pasiune,voi face ca obsesiile sa fie ceva placut,voi avea curajul sa zbor...

2 comentarii:

  1. Anonim12.2.10

    te citesc de fiecare data cu placere. si daca,mi place,sau daca ma dezgusta ceva, prefer sa spun deschis. Sa comunic,si cu necunoscuti. atata timp kt sunt de calitate.
    Foarte interesant cum crosetezi :). eu il cladesc din culori si sunete. apoi garnitura..multa,multa pasiune si imaginatie .

    RăspundețiȘtergere
  2. fara pasiune si imaginatie am fi mai saraci din punct de vedere spiritual.imi pare bine ca ma citesti si tu esti printre blogurile preferate,intodeauna gasesc ceva interesant la tine.

    RăspundețiȘtergere