15 mar. 2010

Lasa-ma sa te am

...am invatat sa sorb sufletele barbatiilor,le mestecam dupa care le scuipam,pentru a le ignora cu indiferenta......clandestina a dorintei,ma strecuram in sufletul barbatiilor si fara prejudecati,fara mila ma jucam cu ele ca un copil cu jucaria preferata...

am urmat cu aplicatie metodele seductiei,clipirile din ochi,miscarile provocatoare ale soldurilor,limba iar si iar peste buze nevinovate si inflacacrate totodata,apoi patul si diferite moduri de a-l utiliza,de a desface picioarele,de a-l inebuni pe cel de linga mine,de a-mi lua toata placerea oferita de el si mai ales de a invata sa simulez orgasmul atunci cind trebuia sa demonstrez ca e cel mai bun...uneori se intimpla si asta,nu?

iar acum...simt cum mi se incolacesc in piept vipere...si nu imi doresc decit sa ma las sedusa...iar si iar...lasa-ma sa te am...lasa-ma sa ma ai...

promit sa nu ma prefac cu tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu