8 iun. 2010

De unde vine fericirea

O noua zi in viata mea...soare,cald,sperante noi si mai ales am reusit sa ma conving singura ca nu e bine sa fug de fericire...ci mai bine inspre ea...ma asteapta...cu bratele deschise...de data aceasta voi incerca sa nu o ratez...o tin strins in pumnul meu...sau in suflet.

Intodeauna in vietile noastre dupa ploaie va aparea si soarele...mare...luminos...ca o sfera de aur ne inconjoara cu caldura lui atit de benefica.

Singur trebuie sa gasesti in tine puterea de a merge mai departe...ridica-te singur si arata-le celor din jurul tau ca poti.

Avem nevoie de atit de putin pentru a fi fericiti...doar ca din pacate majoritatea oamenilor nu stiu acest lucru...se gindesc ca o casa mai mare,o masina noua si alte lucruri materiale ne aduc fericirea...dar nu e asa...mai degraba o satisfactie de scurt moment asta pina reusim sa avem acele lucruri pe care ni le dorim...si povestea continua asa la nesfirsit... ajungem intr-un punct al vietii noastre in care realizam ca am uitat ceea ce ne-am dorit cu adevarat, am deviat de la un anumit scop ce ni l-am propus...unii mai curajosi vor face noi algeri in viata cu bucurie in suflet si noi sperante...atunci isi vor amintii ca fericirea vine din lucruri marunte...din pacate unii dintre noi se complac in continuare intr-o viata lipsita de...lucruri simple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu