17 dec. 2009

Dimineata

Ca de obicei primul lucru dimineata este o cafea aburind din cana mea preferata bauta in fata calculatorului.Afara iarna si-a intrat in drepturi,oamenii infofoliti in haine groase,umbla cu pasii repezi ca niste furnicute.
Am avut un vis atit de frumos,te-am visat pe tine iubitule...erai linga mine,am putut sa te ating,sa ma las furata de tine trup si suflet...am mai visat ca atunci cind m-am trezit erai linga mine si in sfirsit puteam sa ma satur de apropierea ta.
Dar am deschis ochii si cind am atins mina sa te ating,era doar un loc gol linga mine,am inchis ochii ca sa continui acel vis pina la epuizare.
Stiu ca diminetile
Ma inunda cu fiinta ei
Cu tremurul si dulceata
Aducatoare de moarte
Iubesc...vreau sa fie
Un cuvint de mult uitat
niciodata inteles...
Pe deplin
Sa ramina...dulce-amarui
Sagalnic floare de mai
Pentru cei care
Gasesc in el
Insusi semnul de a fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu