17 dec. 2009

Fara masti

Pentru tine mi-am lasat de multe ori mastile deoparte,am plins,am ris, ai stiut ca sufar uneori,dar m-am aratat tie cum sint fara sa am teama ca ma vei judeca sau iti vei schimba parerea despre mine.
Mi-am deschis ferestrele sufletului,ti-am facut loc acolo si m-am lafait in placerea gindului ca esti tu acolo, ah...cu cita placere te-am primit.
Ne jucam cu limitele noastre poate uneori prea mult...ne jucam unul cu mintea celuilalt dar am acceptat asta amindoi...ne jucam mai serios decit ar trebui cu sentimentele noastre...si asta ne face sa ne dorim mai mult,sa mergem mai departe ...sa fortam limite...sa vedem care cistiga...asta daca e ceva de cistigat pina la urma.E mult,e putin asta nu are importanta.Singurul lucru care e important aici este ceea ce ne dorim amindoi-ceea ce ne incita,dorintele,pasiunile sau fanteziile care ne aduc mai aproape unul de celalalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu