1 ian. 2010

LA MULTI ANI

A venit si a trecut...Anul nou... desigur, ce altceva?Mi-as fi dorit sa fie o noapte deosebita dar a fost ca oricare alta.Doar artificile din oras au facut sa para putin...doar putin mai deosebita aceasta noapte.Cred ca Mosul a fost mult prea ocupat ca sa imi indeplineasca dorinta mea cea mai fierbinte.
Poate la anul?E cam mult pina atunci,nu cred ca mai vreau sa astept atit.Ce imi mai ramine?Sa sper ca macar parte de intelepciune sa mai am din toate dorintele mele.
Este 1 ianuarie,un nou an,noi sperante pentru viitor si sper un an mai bun din multe puncte de vedere.
Din pacate ploua...a plouat si de Craciun...si de Anul Nou...ploua si acum.Mizerabila vreme...ma face sa ma simt si mai rau...simt cum ploua in mine...imi inunda gindurile cu atita mocirla.
I-am cerut si zapada Mosului...E criza asa ca il inteleg.Cred ca ar trebui sa imi revizuiesc putin dorintele pentru anul viitor si sa cer si eu lucruri mai realiste.Dar pina atunci mai este destul timp asa ca vreau sa incep anul intr-o nota mai optimista.De azi inainte vreau sa fiu stapina in totalitate pe aspiratiile mele...Peste citeva zile va fi ziua mea asa ca sa vad ce imi mai doresc pe atunci.
LA MULTI ANI SA AVETI UN AN MAI BUN DECIT CEL CARE A TRECUT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu