1 ian. 2010

M-am saturat sa fiu Eu


M-am saturat sa fiu EU...O spun clar si raspicat:M-AM SATURAT.
As vrea sa fiu...TU.Ce zici?Facem schimb pentru o saptamina?Vreau sa vad cum este sa fi doar Tu...Cine stie poate este mai interesant?M-am plictisit de mine,asa ca vreau sa vad cum este cind rizi,cind esti trist,cind iubesti,cind visezi sau doar cind iti doresti un lucru si cit te zbati pentru a-l obtine.
Nu e nimic interesant la mine asa ca nu e de mirare ca m-am saturat sa fiu EU...Aceleasi zile banale,aceeasi oameni...Imi place sa citesc,sa scriu,sa creez povesti de viata sau doar sa le inventez,
sa fiu alintata,sa fac baie cu multa spuma si sa beau ciocolata calda...lucruri simple...Dar tie ce iti place?Stai,nu-mi spune.Lasa-ma sa fiu Tu o saptamina sa vad cum este...
Iti voi spune daca e mai interesant sa fiu...Tu...insa te rog daca va fi bine...da-mi voie sa ramin acolo in tine...promit sa nu ocup mult loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu